Drago
General of the Army
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 776
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: U.T.M.C. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:12, 19 Wrz 2010 Temat postu: Starcie RAS ! |
|
|
Mokry ług 26.09.10
Zbiórka: 09:30
Szpejowanie: 10:00
Tłumaczenie zasad: 10:30
Rozpoczęcie gry: 11:00
Będzie można kupić u mnie czerwone znacznik za cenę 2zł.
Zmiana planów! Scenariusz z podziałem na 3 nacje zostaje przesunięty do lepszego dopracowania. W zamian proponuje nowy typ rozgrywki:
Procesy tektoniczne na ziemi, kilka set tysięcy lat temu, spowodowały rozdzielenie lądu na trzy wielkie lądy. Jednak działalność ruchów konwekcyjnych spowodowała połączenie się lądów na nowo. Przez czas rozłąki, na każdym z lądów wykształciły się różne rasy człekokształtne, zbyt duże zróżnicowanie ras uniemożliwiło jednak na pokojowe nastawienie. Nastała wojna. Forty są pełne wojska, puszczane są najlepsze jednostki, jednak walka jest wyrównana.
Zasady:
W bazie musi zostać co najmniej 10% posiadanego wojska
Przejmując bazę musisz wpisać się na listę: nick, godzinę, rasę. Po wpisie w ciągu 5 minut należy bazę opuścić umożliwiając powrót z respa właścicielom bazy (po wpisaniu się na listę rasa natychmiast się regeneruje odbijając własną bazę).
Pomiędzy kolejnymi przejęciami bazy musi nastąpić przerwa 15 minut - nie zastosowanie się do zasady powoduje nieważność punktów.
Wygrywa rasa mająca najwięcej punktów według punktacji:
+2 punkty - wpis w innej bazie
-1 punkt - wpis we własnej bazie
Po za tym normalne zasady ASGW i 10 przykazań
Rasy:
Rasa Homo-Tenamis - Tenami:
Cechy szczególne:
Szybkie leczenie ran, obrażenia w nogę rękę lub ucho leczą się w ciągu 5 minut. Aby zabić Tenamijczyka trzeba mu strzelić w klatkę piersiową, pośladki lub głowę (nie celujemy w głowy!).
Po postrzale w odporne części ciała, przez 5 minut Tenamijczyk nie może się ruszać, musi się położyć i wydawać odgłosy bólu (takie aby tego nie pomylić z prawdziwym bólem). Potem może wstać i grać dalej.
Rasa wyjątkowo głupia, działania taktyczne to dla nich czarna magia, lecą na hurra, ewentualnie się skradają.
Rasa Homo-Geranias - Geranie
Cechy szczególne:
Specjalne nanoroboty płynące we krwi Geran, umożliwiają im ożywienie nawet do 2 razy. Ożywienie obywa się po 10 minutach. Trawienie serią w klatkę piersiową powoduje wykorzystanie 2 ożywienia. Ich inteligencja jest bardzo wysoka jednak, są oni bardzo powolni. Mogą biec co najwyżej truchtem. Trupy Geran mogą przekazywać informacje dopóki leżą (jak już idą na respa to są jako duchy).
Rasa Homo-Amrikanus - Amrikanie
Cechy szczególne:
Wysoki poziom technologi pozwolił im stworzyć szczepionki z aktywnym kodem DNA, który w bardzo krótkim czasie regeneruje cały organizm. Szczepionki nie można podać samemu sobie, może to zrobić tylko medyk (trzymanie przez 30s). Rasa ta jednak jest zdolna do życia bez nogi czy ręki. Po postrzeleniu w nogę czy rękę nie wolno jej używać. Ma to być zwisający kikut, jeśli w ciągu 10 minut nikt nie uciśnie rany (trzymanie w miejscu postrzału przez 5s) Amrikanus ginie. Po postrzale śmiertelnym, szczepionkę można podać w ciągu 5 minut.
Bardzo proszę o poinformowanie wszystkich o strzelance, scenariusz będzie mieć sens dla większej ilości osób jak 40.
Gdzie będą bazy, to jeszcze nie jest pewne.
Planuje wykorzystać bazę rebelii (za polanką), górkę piaskową (obok bagna) i KFC (baza przy skręcie drogi, za bunkrem).
Mile widziane osobistości z saperkami, przed czasem aby zrobić umocnienia...
Po skończeniu tego scenariusza planuje zrobienie trochę innego strzelania:
1. Każda ze stron ma jednego respa, podział stron 50:50, po 2 śmierci przejście do drużyny wroga, tam znowu dwa życia i z powrotem do pierwszej grupy. Full Auto
2. to samo co wyżej semi
3. Kradzież krzyża, następnie odbicie go i ustawienie na miejscu.
Do 1 i 2 potrzebny jest niebieski znacznik więc dla chętnych polecam przynieść...
Post został pochwalony 0 razy
|
|