|
|
Autor |
Wiadomość |
Drago
General of the Army
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 776
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: U.T.M.C. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:34, 17 Wrz 2008 Temat postu: 20.09.08 Sobota, Huta |
|
|
Strzelanka Warriorowska!
Ja bede
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Feretti
Major
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: U.T.M.C. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:36, 17 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Będe jak Tomy lee Jones w ściganym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Shadow
Private First Class
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:45, 18 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Nie dam rady bo bedziemy z moro skladac moje AK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Drago
General of the Army
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 776
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: U.T.M.C. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:51, 18 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Zaproponowany jest u nich moj scenario
Odprawa Drużyny Echo
Nasz helikopter transportowy, kod "Hotel Tango" został zestrzelony przez wroga nad dżunglą na zachodzie Panamy. Przewoził głowicę jądrową, która została wcześniej przechwycona przez służby celne podczas próby przemytu kanałem. Operacji dokonała lokalna bojówka, prawdopodobnie na zlecenie odbiorcy ładunku. Na pokładzie znajdowało się 2 pilotów i oficer kontrwywiadu, który miał dopilnować głowicy i kodów odpalających, które zostały przechwycone wraz z nią. Wiemy, że udało mu się katapultować, gdyż odebraliśmy sygnał SOS z awaryjnego nadajnika. Ze względu na możliwość zestrzelenia naszych helikopterów desantowych zostaniecie zrzuceni w pewnej odległości od miejsca katastrofy. Waszym celem jest uratowanie rannych, odnalezienie kodów i głowicy oraz odtransportowanie ich do punktu ewakuacji, z którego zaczynacie misję.
Cele misji
Cel główny: Zabezpieczyć skrzynię z głowicą oraz szarą kopertę z kodami i odstawić do punktu ewakuacji Cele poboczne: Odnaleźć oficera i odstawić do punktu ewakuacji
Odprawa Drużyny Alpha
Przechwyciliśmy i zestrzeliliśmy amerykański helikopter transportowy, wiozący na pokładzie nasz ładunek oraz kopertę z danymi. Macie przechwycić oba cele i dostarczyć do strefy bezpiecznej, skąd zostaniecie przewiezieni do bazy. Uważajcie- nasi zwiadowcy wypatrzyli jeden spadochron na północny zachód od miejsca katastrofy, a wiec na pewno ktoś przeżył. Macie go znaleźć, złapać i odstawić do bazy, ewentualnie zlikwidować.
Cele misji
Cel główny: odnaleźć skrzynie z ładunkiem oraz szarą kopertę. Cel poboczny: pojmać lub zlikwidować pasażera helikoptera.
"Odprawa" Charliego, czyli oficera
"No i się zjebało ponad wszelkie pojęcie. Dostaliśmy rakietą, chłopaków posiekało już w helikopterze... zostałem sam. Mam przy sobie kopertę z kodami- nie mogą wpaść w ręce wroga. Głowica która była na pokładzie pewnie wpadła już w ręce wroga... Mogę zostać tutaj i czekać na ewakuację, ale to zbyt niebezpieczne- pewnie ekipa poszukiwawcza wroga już wyruszyła. Muszę uciekać na wschód i odnaleźć jakiś patrol."
Cele misji
Cel główny: nie pozwolić, by kody wpadły w ręce wroga. Uciec do strefy pod kontrolą USA.
Zasady ogólne
1. Nikt nie wie dokładnie gdzie jest wrak (wiadomo tylko w jakim sektorze i czego szukamy).
2. Ocalały rozbitek jest w okolicy wraku i nie wie gdzie która drużyna ma respa (wie tylko, że gdzieś na drugim końcu terenu ).
3. Respy obu drużyn są rozmieszczone np. w północnej części terenu gry (jeden po stronie wschodniej, drugi po zachodniej) - nie za daleko, nie za blisko (nie może być kontaktu wzrokowego).
4. Sektor w którym jest cenny ładunek jest na południu terenu (oczywiście oba zespoły mają mniej więcej równą drogę do niego).
Teraz może krótkie wyjaśnienia do punktów i co mają one wprowadzić:
ad.1 Orientacyjne położenie powinno wyeliminować sprint po głowicę, bo przecież nie wiadomo dokładnie gdzie ona jest. Dodatkowo powinno to wymusić potrzebę przejącia jako takiej kontroli nad sektorem, która umożliwi znalezienie głowicy. Głowica nie powinna być zbyt mała i oznaczona w sposób oczywisty.
ad.2 Osoba grająca rozbitka opuszcza nas w trakcie odprawy przed podaniem lokalizacji respów. Oficer wie tylko jakie są granice gry, gdzie jest wrak z głowicą oraz w której części terenu znajdują się respy. Oficer NIE WIE gdzie są dokładnie respy. To powinno zlikwidować sprint rozbitka do respa USów Laughing - no chyba, że postanowi zaryzykować. Będzie miał wtedy 50 % szansy, że wybierze właściwy kierunek, a i tak będzie to mocno ryzykowne.
ad.3 Respy obu zespołów mozna oznaczyć taśmą, bo to jedyna wskazówka dla rozbitka, że trafił do jakiegoś respa - tylko czy właściwego (wciąż musi się chłopina skradać i obserwować). Oczywiście respy i ich najbliższa okolica są strefą bezpieczną czyli BEZKULKOWĄ.
ad.4 Usytuowanie respów i głowicy powinno być na bazie trójkąta równoramiennego, gdzie odległość między respami powinna być nie za duża (przykładowo 200 m odzielona jakąś przeszkodą uniemożliwjającą kontakt wzrokowy), a odległość każdego z respów do strefy z głowicą około 400 m. Myślę, że wymusiłoby to w dużym stopniu "wspólną" drogę obu zespołów po głowicę, czego wynikiem powinny być liczne potyczki. Nawet po zdobyciu głowicy zaciągnięcie jej do własnego respa nie powinno być zbyt łatwe, bo niosąc głowicę do własnego respa, zbliżamy się także do respa przeciwników (czyli w pewnym stopniu ich wyręczamy jeśli przejmą ładunek). To powinno wydłużyć rozgrywkę, bo metoda sprinterska nie będzie tu raczej skuteczna.
Żeby uniknąć strzelaniny na repie i w pobliżu każda drużyna miałaby oznaczone lądowisko w okolicy respa (około 50m) gdzie należy odnieść głowicę i możnaby się bić o nią do ostatniego metra.
Charlie może ukryć kopertę z kodami, ale i tak drużyna Echo będzie musiała ją odnaleźć. Jeśli Charlie zostanie złapany (a kody zostały schowane) członek oddziału Alpha może go zmusić do wydania lokacji - zajmie mu to 15 min ostrej perswazji. Podczas przesłuchania ani przesłuchujący, ani przesłuchiwany nie mogą ruszać się z miejsca. Jeśli Alpha odstawi Charliego do swojej bazy (tzn. do ich strefy bezpiecznej), po 10 min otrzyma komunikat radiowy z podaną dokładną lokalizacją (Charliego złamali specjaliści od brudnej roboty).
Jeśli Charlie opuścił pole walki, może skontaktować się z drużyną Echo i przekazać jej namiary na miejsce ukrycia koperty, lub inne informacje.
Strefa ewakuacji Drużyna Echo po odzyskaniu głowicy i koperty z kodami musi udać się do strefy ewakuacji i wezwać helikopter poprzez radio. Informacja jest puszczona na pasmie ogolny, wiec partyzancji takze sa swiadomi, ze zostalo im malo czasu na zdobycie glowicy i kodow, transport przybędzie za 10 min. Po uplywie 10 minut scenariusz automatycznie kończy się.
Drużyny
Drużyna Alpha (bojówka panamska) grupa 1 - min. 5 graczy
Drużyna Echo (komandosi US) grupa 2 - min. 10 graczy
Drużyna Charlie (oficer kontrwywiadu US) grupa 3 - tylko jeden gracz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Drago dnia Pią 9:30, 19 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Feretti
Major
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: U.T.M.C. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:31, 18 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Kurwa jest tragedia na hute jedzie też qrde.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Drago
General of the Army
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 776
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: U.T.M.C. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:48, 19 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Mala zmiana jesli chodzi o miejsce spotkania! Spotykamy sie na miejscu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Drago dnia Pią 19:52, 19 Wrz 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|