Drago
General of the Army

Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 776
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: U.T.M.C. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:26, 12 Lut 2009 Temat postu: Gra Wojenna "Bitwa o Ardeny" |
|
|
Nie wiem czy dostaliscie maila na wmasg, czy dostawali tylko dowodcy, ale na wszelki wypadek pisze tutaj.
Dowiedzialem sie takze ze impreze nie jest platna
Organizatorzy:
1.2Rep – Łódź
2.GROM – Łódź
Sponsor:
„AK MILITARIA” sklep z militariami w Łodzi ul. Limanowskiego 150
Gra wojenna jest oparta na autentycznych wydarzeniach „Bitwy o Ardeny” i odbędzie się w dniu 21.marca 2009 r. w miejscowości Pałczew k/ Łodzi (mapka dojazdu będzie dostępna na stronie [link widoczny dla zalogowanych] ). W czasie gry obowiązuje poniższy regulamin imprezy. Odtworzone zostaną działania wojenne w czasie bitwy o Ardeny w czasie II wojny światowej. zapraszamy do zapoznania się z historią bitwy o Ardeny (będzie dostępna na w/w stronie).
Główne punkty gry:
Celem ataku niemieckiego jest zdobycie w wyznaczonym czasie ( 09.30 – 15.30) składów paliwa co umożliwi im kontynuowanie natarcia i zwycięstwo. W przypadku nie zdobycia składów paliwa natarcie niemieckie staje z braku paliwa i jest to przegrana wojsk niemieckich.
Akcja odbywać się w niżej wymienionych punktach gry :
1.Miejscowość Malmedy
2.Miejscowość Bastogne
3.Miejscowość St. Vith
4.Obrona skrzyżowania "Baraque Michel"
5.Miejscowość Stavelot
6.Miejscowość Trois-Ponts
7.- "Red Ball Express"
Organizatorzy dołożą wszelkich starań aby w miarę wiernie ją odtworzyć.
Planowane operacje:
Obrony Malmedy – likwidacja jeńców
Obrona Bastogne
Obrona ST. Vith
Obrona skrzyżowania „Baraque Michel”
Obrona Stavelot
Obrona Trois-Ponts
Operacja „Red Ball Express”
Operacja grupy Otto Skorzennego
Operacja grupy Peiper
Zasady gry wojennej:
1. Respy indywidualne
Nie ma respów (z wyjątkiem obrony Malmedy resp 20 min) w zamian, każdy oddział wyznacza ze swojego grona jednego sanitariusza oznakowanego białą opaską z czerwonym krzyżem na lewym rękawie munduru (dostarczy sponsor) wyposażonego w 5 oznakowanych opatrunków (dostarczy sponsor). W przypadku trafienia uczestnik pozostaje na miejscu trafienia i wzywa „sanitariusza”, który podaje opatrunek, trafiony pozostaje na miejscu trafienia przez 10 minut, a następnie oddaje opatrunek sanitariuszowi włączając się do gry (opatrunków nie należy zakładać, do odzyskania życia wystarcza jego posiadanie). Sanitariusz bierze normalny udział w akcji, w przypadku trafienia jest on wyłączony z gry na 10 minut, podczas których pozostaje na miejscu trafienia i w czasie których nie ma prawa udzielania pomocy kolegom. Wolno korzystać z pomocy sanitariusza z innego oddziału. Nie wolno używać nieoznakowanych opatrunków.
2. Resp zbiorowy
W przypadku wyeliminowania 75 % oddziału arbiter przeprowadza cały oddział do sztabu skąd po 10 minutach oddział w całości wraca do gry.
3. Trafienie w replikę, powoduje jej wyeliminowanie z gry na 10 minut, w tym czasie uczestnik nie może z niej strzelać. Replika trafiona winna być przewieszona na pasie w sposób uniemożliwiający jej użycie, lub odłożona obok stanowiska. W tym czasie uczestnik może używać posiadanej broni zapasowej.
4. Pomoc techniczna
Uczestnik z niesprawną, uszkodzoną repliką (nie dotyczy replik wyeliminowanych z gry skutkiem trafienia) wzywa „łącznika technicznego”, ten przeprowadza uczestnika do punktu technicznego. Podczas przebywania pod opieką łącznika, uczestnik jest „nietykalny”; z punktu technicznego uczestnik powraca sam.
5. Środki techniczneDozwolone jest używanie środków technicznych ( miny, dymy, petardy).
Jako pojazdy pancerne użyte będą samochody terenowe Jeep. Obowiązuje zakaz strzelania do nich z uwagi na możliwe uszkodzenia lakieru. Zniszczenie jest możliwe poprzez rzut granatem - torebką plastikową „strunówka” (będą dostarczone przez sponsora w liczbie po 5 szt każdemu dowódcy oddziału aliantów) z piaskiem. Trafienie pojazdu wyłącza go z gry na 20 minut. Przewożone oddziały mogą podjąć walkę po desantowaniu się i oddaleniu na ok. 10 m od pojazdu.
Dowódcom oddziałów zezwala się na używanie własnych środków łączności.
Rozjemcy wyposażeni w białe pokrowce na hełmy pełnią rolę arbitrów jak i nadzorują przestrzeganie zasad gry.
W czasie gry żołnierzy stron nie obowiązuje umundurowanie, strony będą oznakowanie:
wojska alianckie oznakowane opaskami na prawym rękawie,
wojska niemieckie bez oznakowań.
6. Organizacja imprezy
Całością gry dowodzi sztab w skład którego wchodzą:
- dowódca wojsk aliantów Rosiu,
- dowódca wojsk niemieckich Old Shifty,
- szef grupy logistyki Powała.
Powołani dowódcy poszczególnych Dywizji i Armii podlegają bezpośrednio sztabowi gry i są zobowiązani poprzez podległe oddziały wykonywać rozkazy d-cy frontu.
Grupa wojsk aliantów:
1. 99 Dywizja piechoty
2. 101 desantowa
3. 106 Dywizja Piechoty
4. 2 Dywizja piechoty
5. Żandarmeria polowa MP
Grupa wojsk niemieckich:
1. 6 Armia Pancerna
2. 5 Armia Pancerna
3. 7 Armia
4. 15 Armia
5. Grupa Otto Sokorzennego
Obsadzenie dowódców poszczególnych oddziałów zostanie dokonane przez sztab na tydzień przed terminem gry, w porozumieniu z potencjalnymi kandydatami.
Lista zgłoszeń zostanie zamknięta dnia 19-tego marca o godzinie 24:00. Ze względu na rozbudowany scenariusz oraz liczbę oddziałów zaangażowanych w grę wojenną, pożądaną liczbę uczestników określa się na około 100 osób, oczywiście większa liczba uczestników mile widziana.
Grupa logistyki:
1. Żołnierze 2Rep (białe hełmy) nie biorą udziału w grze, pełnią funkcje obserwatorów-arbitrów.
2. Żołnierze GROM (szare berety) nie biorą udziału w grze, pełnią funkcje łączników technicznych.
6. Terminarz imprezy
21.marca 2009 r.
08:00 – 08:45 zbiórka i rejestracja uczestników,
08:45 – 9:00 wydanie rozkazów dotyczących rozlokowania wojsk,
09:00 wymarsz grupy aliantów (obrońcy) obsadzenie linii frontu,
09:30 wymarsz grupy niemieckiej (atakujący) rozpoczęcie manewrów „Gra wojenna” wg dostarczonych rozkazów decyzje wykonawcze d-cy frontów,
16:00 Zakończenie działań i powrót do sztabu manewrów,
16:30 – 17:30 Uroczyste zakończenie manewrów wręczenie nagród.
Sponsor funduje nagrody w postaci sprzętu i wyposażenia:
karabin M4A1 – 1 szt,
karabin wyborowy VSR – 1 szt,
pistolet maszynowy MP5K – 1 szt,
pistolet Beretta M92 – 1 szt,
pistolety Desert Eagle – 1 szt,
okulary ochronne – 2 szt,
pasy nośne, dwupunktowe do AK – 3 szt,
kulki bezszwowe 0,23/2500 – 20 pacz.,
czapki patrolówki z okolicznościowym nadrukiem - 30 szt.
Regulamin konkursu: Wylosowani z listy zapisów, przez sponsora uczestnicy, będą mieli zadanie udzielenia odpowiedzi na jedno z konkursowych pytań z „zasad airsoftu” opublikowanych na stronie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Podczas imprezy będzie można zaopatrzyć się w kulki (Xtreme, GFC, Gunfire, Premium), grengas, akumulatory, wodę mineralną, batony proteinowe, doładować akumulator, a w przypadku uszkodzenia repliki, wypożyczyć replikę zastępczą, pod zastaw własnej repliki, w zależności od jej aktualnej wartości dostępne będą:
SCAR L – 3 szt,
MP5 SD6 – 2 szt,
MP7 – 2 szt,
AK-47 – 2 szt,
M4 A1 – 5 szt,
Uzi – 2 szt,
P90 – 2 szt.
Zgłoszenia proszę kierować na adres [link widoczny dla zalogowanych]
Zapraszamy do udziału i życzymy wszystkim udanej zabawy.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|